Krater

Parodin fortgår. Igår tänkte man att nu behöver vi käka ute en sväng för att ingjuta hopp i svårmodig själ som min egen.
Åkte ner på bowlingen och beställde in. Började hyvla in några tuggor och visst fan skramlade det till och började knastra av käket.
Tydligen är förfallet inte bara ekonomiskt utan även kroppsligt(föga nyhetsvärde i just det) En tand valde att släppa en rejäl lagning och plötsligt hade man litegrann av det som pelikanen har. Ett bra utrymme att ha lite käk i.
 
Så det blir väl till att hänga upp kroppen i en tandläkarslaf någon av de närmsta dagarna. Brukar ju vara gratis.
 
Idag tänker jag i alla fall njuta av Zlatan och förhoppningsvis Beckham. Sedan hoppas jag veckan inleds på ett positivt sätt för att sedan fortsätta den positiva trenden resten av veckan och vidare en sisådär 40 år. Tack på förhand
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger Järling

Fan vilken tur du har att få gå till Tändis

2013-02-27 @ 14:20:44
Postat av: Mr Pink

Har alltid varit en av de lyckligt lottade;-) Sitter här nu och tittar på ett gäng Tubertinikrokar och funderar på om man ändå inte skulle ta och knyta ihop några tafsar. Solen skiner ute och takdropp. Lite metekänsla får man:-)

2013-02-27 @ 14:23:06
Postat av: Anonym

Tandis menar jag!! har nyss varit där Ca 3000 för 2st besök

2013-02-27 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0