Örebro Öppna

Då är snart bilen packad och resan mot Örebro kan inledas. Fixat iordning det mesta och faktiskt känns det ganska bra.
Som vanligt hoppas jag på att löjan är inne och naturligtvis, är lika välgödd som mig själv. Som vanligt blir det väl inte så :-P
Lottdragningen blir osedvanligt spännande i år och står det 15-16-17 på någon av mina lotter i år IGEN så flår jag mina egna vader direkt på plats och kväver mig själv med att slå en påse duvspillning i svalget. Det får eller kan bara inte hända för tredje eller fjärde året i rad! Fast det är ju inte kört ändå vid närmare eftertanke. Ifjol hade det faktiskt räckt med 15 minuter tidigare start med löjan så hade en andraplats varit bärgad på sektionen. Hade ju inga löjspön ens upptacklade dag 2 ifjol men drog upp dem mot sista 1 ½ timmen för att ha nåt att göra och då var det bra fart.
 
Jag och Peter seglar väl in på centrala Scandic framåt eftermiddagen men först blir det mäskblandning vid Svartån. Sen får det allt bli nån öl, poolning och så lite hockey på det skulle jag tippa.
 
Såg att Jimmy "The Boy" Johansson ville ha lite fart på forumet på Metetorget häromdagen om tippad vinnare i Örebro. Blev väl inte sån fart förstås, metare är ett segt släkte på många vis ;-) Själv skrev jag ett långt inlägg och skulle precis posta skiten när jag klickade fel och klicket hamnade på "Rensa formulär" . Idiot och orka komma ihåg allt jävla svammel som jag skrivit.
 
Mitt tips var i alla fall MIG själv :-) Det vore fint att slå till nu när det är 30-årsjubileum och allt.
 
Men det är kanske inte så realistiskt, är nog glad om jag lyckas genomföra tävlingen överhuvudtaget. Är rätt kass i ryggen och chaufförskapet vad gäller bilresan är redan satt i sten. Peter kör och jag halvligger bredvid och kommer med glada tillrop.
 
Okey, hoppas på gott fiske och skönt väder. Ska bli skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0