Phoneproblems

Ni som försöker nå mig på mobiltelefon, om det nu är någon :-P 
 
Gjorde den senaste uppdateringen av Androidsystemet igår. Sen dess startar telefonen OM typ HELA jävla tiden. 
Har nu googlat och testat en massa saker men nej. Fortsätter jävlas och snart snirklar jag ut ett gäng laxar från kontot och beställer nytt. 
Har en Sony Xperia Z som inhandlades i våras. Så om någon som läser detta upplever samma problem så kan ni ju skriva några rader, helst om hur ni löst det hela :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: prippen

Nähä, då försöker jag väl inte ens då ;) Skulle bara fråga, skulden you know, kan jag betala den i lite uselt tippad fotboll?

2014-01-11 @ 00:28:42
Postat av: Mr Pink

Det sa vi ju. Dock inte att den skulle var just USELT tippat:-)

2014-01-11 @ 00:52:51
Postat av: Mr Pink

Är du vaken inatt kan du ju söka problemen med min Xperia Z som efter den senaste uppdateringen startar om typ hela tiden. Har inte hittat nåt själv än :-(

2014-01-11 @ 00:53:58
Postat av: Bod

Det är hårt att va´ ett dansband när ingen dansar.

och vilka sjöng så?

2014-01-16 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0