Coca Colas säljsuccé

Lär nog fan jobba på med integrationen
 
Blivit så stor att vissa kroppsdelar känns som fullständiga främlingar
 
***
Här följer några nya namn till Coca-Cola.
 
Är lindrigt trött på de mesiga jävla namn de har på sina flarror. 
Som exempel såg jag för ett par dagar sedan typ Bästisen, Kompisen osv osv....
 
Nä, de här tycker jag de ska anamma nu när jag skickat dem till dem. Det tog mig exakt 4,7 sekunder att komma på de här namnen
 
Fläskisen
Lill-Pitten
Bultsuggan
Flängen
Biafra
Stordolmen
Bismaken
Ollonet
Träskpaddan
Fläskläggen
Vaginalen
Nageltrånget
Fjösen
Månglaren
Hänglävan
 
4,7 sekunder är en bra tid
 
Att det gick så snabbt var för att de här namnen redan fanns i min hjärna
 
Blivit kallad alla
 
***
 
Fasta duschar. Alltså de utan slang.
Vilket fanstyg
Vatten som strilar ovanifrån
 
Inte en chans att få EN dusch under magen.
Det rinner liksom ner över bröstet, ut på ovansidan magen (liksom en kort raksträcka), sedan över kanten och sen strilar det ner som ett draperi utan att nudda undersidan på magen eller genitalierna
 
Slopa fasta duschar och sätt dit slangmonterade duschmunstycken
 
Det blir EN av mina valfrågor så här i början på min politiska karriär
 
***
 
Idag när jag ställde mig på händerna och skulle testa underifrånperspektivet
 
kom det en skata och satte sig på mina fotsulor
 
Det var fränt
 
Mindre fränt var att den sket
 
Träffade mig mitt i mellangården
 
Ja, jag var naken OCH utomhus
 
Det händer grejer på Bornvägen 9
 
Ring gärna innan ni hälsar på
 
***
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0