Bipolära rörtänger

Jag är glad
 
Jag är sur
 
Glad igen
 
Skitsur
 
Jag är bipolär
 
***
 
Tröttsamt med snubbar utan självkännedom som vill bryta arm av alla sysselsättningar
 
Som gapigt vill påpeka att jag på något sätt skulle vara chanslös
 
typ för att jag är fet och jag är stor
 
De glömmer alltid den viktigaste parametern
 
Jag är skitstark i armbrytning
 
Sen är jag jävligt duktig på att reta folk också
 
Det brukar räcka
 
***
 
Funderar mycket
 
Sakernas tillstånd. 
 
Livets beståndsdelar
 
Meningen
 
Nu har jag kommit fram till samma sak nio gånger
 
En tionde och saken är klar
 
Cheers
 
***
 
Människor är härliga
 
Kärlek till folket
 
Alla är värda att älskas
 
Jag är bipolär
 
***
 
Historiskt omedvetna människor
 
Är inte det ett gissel? 
 
Springer genom livet utan att bry sig med ett glatt, jävla leende på läpparna
 
Man vill liksom banka tänderna ur käften i ett hav av tandflisor och trasigt tandkött
 
Släcka deras dumflin med en rörtång
 
Eller är det bara jag?
 
***
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Du är inte själv...

2014-10-15 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0