Horror, horror.....

Ser ut som ett nyskurat babianarsel i ansiktet
 
Snuvig och förkyld som få.
 
Betackar mig för de som tycker att jag bör komma med nyheter
 
Och då tänker jag på babianarsellookaliken
 
***
 
Mycket motgångar arbetsmässigt nu.
 
Någon jävla Alliansbudget som regeringen regerar på som spökar
 
Dåligt med miljöanslag i den och Trafikverket får således stryka bort ett flertal arbeten, däribland de som jag är involverad i. Tråkigt.
 
Likadant med Centerpartisterna i Orsa, bland annat de som sitter i fiskevårdsområdet och maktdemonstrerar.
 
Som parti vill de värna om småföretagarna. I verkligheten bedrivs det häxjakt på de som inte tyckte som de t ex gällande Stackmoradammen.
 
Har fått mejl av dem och de önskar att jag ska tänka på min roll som företagare och politiker. Ett uselt försök att be mig sänka volymen och bli en tyst mus.
 
Vilka jönsar. Riktiga jävla stolpskott faktiskt. Min roll är att vara människa, inget annat. Förstå det så har ni en början i alla fall.  
 
Jag säger det jag tycker och beter sig folk som renodlade maktmänniskor och despoter så får de fanimig reda på det också.
 
Det är dags att hänga ut de här figurerna i media nu och inom en snar framtid sker så också.
 
Deras trackrecord börjar bli omfattande och som de beter sig är inget annat än graverande.
 
***
 
Madonnas nya skiva "Rebel heart" har snurrat på rätt bra här.
 
Riktigt bra enligt mig och får fyra rätt feta.....ja....babianarslen....i betyg.
 
***
 
http://www.mckameymanor.com/
 
Gå in på länken och boka in er.
 
En av mina affärsidéer sen länge,  hämtade ur min noteringsbok.
 
Tittade ni på SVT och Kobra häromkvällen så vet ni vad det handlar om.
 
Inget joll, inget safeword, ingen utväg
 
Precis som det ska vara.
 
Lovely
 
***
 
Mätte omkretsen på mina biceps, 48 centimeter.
 
Imponerande
 
Mätte omkretsen på min mage, 480 centimeter
 
Imponerande. Också
 
Mätte omkretsen på min willy, 4,8 centimeter
 
Och där tog mina ord slut
 
***
 
För övrigt går kampen mot kilona vidare.
 
Broccoli dominerar just nu.
 
Minus 9 pannor sedan nyår.
 
 Säg till när benrangellooken inträder. Dröjer möjligen ett par kilo.
 
Tränar på med styrketräning, inte så mycket cardio som jag vill ännu.
 
Köttade marklyft häromveckan och gick in i dumskallebeteendet igen och skulle maxa till det.
 
Nu blev det inget max men körde för tungt på repsen och gled ur det strikta på 145 kg.
 
Lite ryggont och nu vila från marklyften.
 
Bänkpressen flyter på och skyndar långsamt. Repsen körs på dryga tresiffrigt och känns bra.
 
Knäböj är inte att tänka på så den överlåter jag till de som har knäna i behåll.
 
***
 
Allt är dock inte svart med min firma och incoming work.
 
Var på intervju förra veckan och söker mig nu tillbaka en aning till telejobben.
 
Kör lite kabelutvisning snart och hoppas det ska funka bra.
 
***
 
Fiskar lite emellanåt minsann.
 
Igår blev det nån timme på Gäsen, norr om Orsa.
 
48 abborrar och rätt hyfsat bett för att vara Gäsen.
 
Snart är det dags för sista DM och det ska visst bli av på Öjesjön, hitom Malung.
 
Där blir jag med och gudarna får se till att jag placerar röven korrekt i ett skryllfyllarområde
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världsklass!!

2015-03-24 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0