Jamen....eller amen

Mycket grubblerier i ett psykotiskt sinne nu och snart har man väl planterat halsen på en huggkubbe och försöker skava av sig skiten med pianotråd, var fan jag nu kan få tag i den? Pianotråd liksom. Är man tvungen att köpa ett hel flygel typ? Eller är det inte pianotråd i det? Måste man köpa en flygel är det ju.....(heter det flygeltråd då?) möjligen enklare att släppa flygellocket över sin arma nacke. Nåja, dör gör man ju så småningom ändå, med eller utan pianotråd...eller flygellock.
 
Osannolikt depraverad över mänskligheten och den dumhet som grasserar. Buuuuhuuu, jag får inte kalla människor dumma för då blir de ledsna och känner sig kränkta. Men för fan, skärp er. Kommer ni med dumma, korkade åsikter är ni inget annat än dumma. Ni är ju fan inte pålästa. Springer omkring i velourkallingar och jamar efter nåt som kastats er i ansiktet. Ni orkar ju inte sätta er in i saker eller läsa texter som är längre än er sorgliga ursäkt till kuk. Har inget som helst övers för människor som bedriver lättja i sin argumentation. Som bubblar om att man drar något jävla rasistkort. Ni har ingen ryggrad. Inte någonstans. Ta smällen och godkänn det epitet ni förtjänar när ni uttrycker rasistiska åsikter. Eller föralldel korkade åsikter. Vilket automatiskt betyder att ni är just det. Korkade.
 
Ja, jag är betydligt mer bevandrad i intellektuell argumentationsteknik än ni någonsin kommer att förstå.
 
Fick en fråga om jag hade några lösningar på invandringen/flyktingmottagningen vad det gäller problemområden i Malmö och Stockholm. Frågeställaren tyckte att jag hade en massa åsikter och undrade om jag hade några lösningar. En relevant fråga. Men inte lättbesvarad. Då är man naiv intill gränsen. Jag har heller inte något konkret svar mer än att om man bedriver SD:s retorik ökar det på hatbrotten och segregationen ökar. De där och vi. Fullständigt fel. 
Min huvudsakliga åsikt är att man tar hand om människor som flyr krig. Den är enkel. Att stänga gränser, hjälpa på plats och att skjuta med kulspruta på Öresundsbron är inga direkta lösningar.
 
I övrigt. Vill man kaxa sig och på något vis framhäva sig själv så bryt för fan inte arm med mig. Jag är skitstark. Din nöt.
 
Kommer snart också med min nygjorda undersökning där resultaten talar för sig själv. Den handlar om tättsittande ögon och vad det innebär. Statistisk säkerställd är den också.
 
Annars är det här briljant. Lena Ph. Låg med henne i slutet av 80-talet. Trekant. Lili eller Sussi var också med. Svårt med vilken. Hon med rosablekt läppstift i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0