Vomit......

En spontan och fantasifull magsjuka klev på mig natten mot måndag vid 02.20. Som litegrann av den kontrollfreak jag är så blev det sen jämna intervaller på ca 1.05 timme med Mr Kreosotstyle plus nr 2. Höll på framtill 09.00 ungefär innan intervallerna blev längre. Runt 18.00 avslutades det hela åtminstone vad gäller att klämma fram några droppar galla mellan tänderna. En relativt lindrig magsjuka ändå för att vara mig. Det normala är kortare intervaller och ihållande minst 24 timmar. Det är kul. Och inte minst intressant, eller hur? 
 
Nu börjar man ramla in på banan igen och strax åker sjömansstövlarna på då båten till Riga ska äntras för en helgtur. Blev en spontantur då pengarna ändå är slut. Sitter inte V7:an på lördag simmar jag sista milen i skärgården, rycker navelpluggen och sjunker. Alltid nåt för vrakletarna att hålla på med. 
 
"Öppna ögonen, se verkligheten, naiva godhetsapostlar, pk-media, vänstermedia, vänster, vänster, vänster"...............Fan vad ni är tröttsamma, ni små SD-troll. Så blir ni ledsna när ni blir kallade korkade och får lilla offerkoftssnibben i ögat och börjar gråta. Patetiskt.
 
Om jag är trött på människor? Ja.
 
Om jag är trött på mig själv? Ja
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0