Knockeliknock

Gillar verkligen genier
 
Är såå egenkär
 
 
***
 
Chokladbantat i tre veckor
 
Nu är avföringen brun också
 
 
***
 

Ibland försöker man förgylla innehållslösa dagar med att göra realitet av mer eller mindre avancerade tankegångar.

 

Försökte idag att dubbelpanera pungen och därefter fritera den i fritösen. Ni vet, mjöl, ägg, mjöl, ägg, ströbröd i någon form av ordning.

 

Typ.

 

Så långt allt väl.

 

Men sen.

 

Miss nr 1: Att jag inte ställde ner fritösen på golvet. Då hade jag sluppit knäböja på köksbänken i köksfönstret (de kommer nog inte på besök igen)

 

Miss nr 2: Frityrolja är hett, det visste jag ju. Men att pungen var så jävla stor att frityroljan skulle rinna över när jag doppade var inte uträknat.

 

Kladdigt på bänk och golv och det tog sin tid att göra rent.

 

Rent estetiskt var det inte snyggt med panerad pung heller. 

 

***

 

 Idag när jag klev upp så var tanken att bära en tajt tröja

...

...

HAHAHA, ALLA ÄR TAJTA, era dummerjönsar

 

***

 

Idag har vi ätit pommes

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0