Palt

Att delge tankar av klaustrofobisk art och sammansättning låter sig inte enkelt göras. 
 
Så jag skippar det.
 
Ni slipper det.
 
Hör ni? Slipper!
 
Det är trångt här. Trångt!
 
Fattar ni? FATTAR NI?
 
Inte jag.
 
Kan inte ta in nåt mer nu.  
 
***
 
Jobbigt med människor. 
 
Jobbigt med mig.
 
Jobbigt. 
 
Ändå
 
Dö. Bara dö. 
 
 
***
 
Kollade film igår.
 
Första tre minuterna innehöll en hängning, en runk, blodpalt på toalettgolv, ett samlag.
 
Inget uppseendeväckande således.
 
Blev besviken då jag förväntat mig mycket mer och framförallt mer stilistiskt
 
Vad det var för film? 
 
Säger jag inte
 
 
 
***
 
Går ner i källaren och rakar mig
 
Vill i säng i tid så jag tar inte röven
 
***
 
Skönt med snubbar som visar att rasister är just rasister
 
När Aregawi nu inte fick åka på OS
 
Så är en av många kommentarer på Twitter
 
" Vi ska ha vita i Sverige" 
 
Visst är det bra? 
 
Jag bettar hela månadslönen på att vederbörande hyllar Åkesson och röstar på Sverigedemokraterna
 
Någon emot? 
 
***
 
När man ställer sig i profil i bilrutan på dörren bakom förardörren
och magen liksom går in förardörrens fönsterglas.
 
Känslan av vanmakt.
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0