Uddlöst....

Säljer min midja nu. Garanterat omfångsrik. Kommer inte vara trång åt någon.

 

Ingen budgivning utan första bud får den. Hämtas snarast och gubben ingår inte i köpet.

 

Däremot får man på köpet delvis mage.

 

Tack på förhand

 

***

 

Det är när man rakat sig och äntligen ser hur man ser ut.
 
som man lär sig att uppskatta
 
en renrakad röv
 
 
***
 
De här orden passar sällsynt bra på de flesta Sverigedemokrater som man debatterar med
 
Sorry to say, men du är marginellt smartare än en hålstans.
 
Då är ändå huvudordet, det viktigaste ordet, här...
 
Marginellt.
 
***
 
Att vara trött är oftast normalläget nuförtiden.
 
Det inbegriper naturligtvis mest att man är trött i hjärnan.
 
Människor liksom, de här som inte klarar av att hålla ett par tankar i huvudet samtidigt. Tankar i symbios.
 
De flesta verkar faktiskt inte klara det. Sånt gör mig trött.
 
Mycket, mycket, depraverande trött
 
Jag säger ingenstans att min egen höga person på något vis är gudalik eller av en högre stående art
 
MEN
 
inte fan är det långt ifrån
 
***
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0