Galet

Börjar känna ett galet shoppingbehov

Böcker, filmer, spel och annat trams tilltalar min skönsjungande shoppingnerv....ska nog snart ägna lite skärmtid till att kolla runt:-)

Har iaf skickat en utmaning till en vän, en utmaning i ett spel som antagligen passar oss som broskbitar i en chorizo....Finns ju plats för två till i utmaningen, någon som vill anmäla sig? Så anordnar jag spelkvällen:-)

Vilket spel? Jo, det här med det passande namnet BEZZERWIZZER:-)

Läs mer på www.bezzerwizzer.se

Annars så är en ny bok inköpt (ännu en:-P)

 Någon som läst ännu?

Fast det som jag verkligen skulle shoppat loss på är ju en ny biljävel! Men är ju ungefär lika begåvad inom det ämnet som Katrin Zytiomerska är.....begåvad....överhuvudtaget...alltså inte alls, om det nu var någon som tvivlade.....

Ikväll beger jag mig ut i natten och kollar nötskrikor, river bark och fingerar en överdriven tro på mänskligheten...Ha det gott

Kommentarer
Postat av: franz jäger

Ser verkligen fram mot att få piska dig i allmänbildning. Men ger mig f*n på att hälften av de frågor jag kommer att få kommer att handla om afrikas geografi :(

2008-11-14 @ 16:50:36
Postat av: Mr Pink

Piska MIG i allmänbildning?! Möjligen att du kan piska mig i ödmjukhet för där är jag chanslös;-)Ditt gamla kassaskåp;-)

2008-11-14 @ 18:32:08
Postat av: franz jägermeister

Om inte jag minns fel så fick mr notödmjuk ganska bra med däng i frågesport på en bowlingresa för nåt år sen (eller var det väldigt jämnt?). Dra inte upp några sketna huvudstäder i bortre långtbortistan nu :)

2008-11-14 @ 19:14:56
Postat av: Mr Pink

Nu har nog herr Franz doppat näsan i dunken för hårt i alla fall;-)

2008-11-14 @ 20:10:45
Postat av: Floor filler

Tss, ni skulle inte ha en chans mot mig, i all min ödmjukhet.

2008-11-15 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0