Days and nights keep passing

Stillestånd på bloggen, ryck upp mig för fan....Hamra in några själlösa skruvmejslar i höftleden och låt smärtan leda mig in på rätt väg.......

Har börjat jobba i vårt kära grannland igen så sitter inte och hänger vid datorn på vardagarna längre åtminstone...Skönt att arbeta igen...Skapar trots allt någon form av ordning i det egocentriska livet av mig själv. Har tröttnat nåt så inihelvete på det jag bär på, dvs min alltigenom fallfärdiga kropp....Kom hem i torsdags, lätt stressad som vanligt...Hem och hälsade på syrran och hennes dotter, nyss hemkomna från LA....Snabbkoll av mail och post....Sedan infall och ett besök på en gammal löp/promenadslinga från förr:-O....Tänkte väl som så att låt de jävla hälsenorna smälla av, låt min usla kropp ta smällen, få se hur långt jag orkar hålla min jogging och så körde jag mitt första tunglufsarpass på ca 6 år.....Orkade hela slingan och det tog dryga 30 minuter, inga skavanker och med det är jag faktiskt nöjd:-) Visserligen blev det djupa spår i sanden men det skiter jag i, ska skaffa mig lite flås nu

Sen blev det ett snabbt ryggknäckarpass innan möte klockan 18.00....Satt igenom det och med Knogskjuts hem lyckades jag vara hemma till runt 21......Fick då mess från min gamla kära kollega , herr G:-) Han var i byn och jourjobbade på en utryckning och ville samtidigt tigga en kopp kaffe...Självklart fick han det och tack , Göran! Alltid kul att ses!:-)

______________________________________________

Kommentarer
Postat av: Nerkingen

Bra!! ut o träna bort dököttet så vi kan ta en språng match på pimpel-sm 2010 :-D

2009-05-16 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0