Kusarna rusar

Dags att hänga in veckans V75rad.....Svår omgång att vänta misstänker jag, åtminstone dimmigt för mig att reda ut vilka kusar som ska streckas...Här lite kort om loppen

Avd 1: Ska nummer 1 Verdi Sund med på alla jävligt seriösa kuponger. Kan till och med vara en spik. Streckad på bara 11 procent i nuläget.

Avd 2: Lite skrik på 4 It´s A Face så den lär streckas liksom favoriten 11 Vector Du Ling. Själv streckar jag även 8 Hardy Ribb, 5 Centenary Tooma och 1 Sahara C Four...

Avd 3: Storfavorit och massans stora spik i omgången, 4 Standpoint. Rekommenderar också spik på den mest pga av att jag själv garderar...då brukar nämligen favoriten vinna:-P Ser jag gärna 7 Giant Superman som vinnare även om Freddan Larsson kör lika bra som jag mekar med bilar....Typ värdelöst

Avd 4: Här tror min skalle mest på 3 Spacechip Broline, nu blir den favorit förstås men tror mest på den. Varning för 1 Ganyline, som är på tok för lite streckad, och 10 Mulliga Ullis.

Avd 5: Hamrar in 1 I Saw You som spik här. Känns en smula osäkert att spika en kuse som körs av Mr Guldtand (Åke Lindblom) men vafan.....Varnar för 5 Campari Akema om man vill gardera

Avd 6. Sucksucksuck......Här hade jag mitt drag i 4 Black Gold, totalt bortglömd på strecken...Tyvärr möter han ytterligare ett av mina drag 9 Einar Celeber....Antagligen vinner ingen av dem men för att inte vandra feghetens ökenvandring så valde jag här att spika 9 Einar Celeber istället för att dubbla systemet till oanade kostnadshöjder.

Avd 7: En sund och två tokdrag på min lapp....2 Iceland drar till spets och håller länge, kanske ända över mållinjen...Om inte kommer två bananer och rundar korvkioskkön på upploppet och tränger in nosen först över mållinjen.....9 Highlite Survivor eller 10 Simb Luke! Passa dem!

Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0