Conclusion

Så sprang de i mål i dagens kamelsport.....Kort sammanfattning skulle kunna lyda ungefär som följer...Travtipsens slalomkung skulle kunna vara ett epitet där mitt namn lyser i guldskrift;-) Två system hyvlades till, ett lite större och ett lite mindre....Och naturligtvis lyckades jag inte få de rätta strecken på samma lapp:-P Dryga femtiooddsaren Brian Key satt som en smäck i avslutningen men på den stora lappen hade man klivit av tidigare....Nu blev slutresultatet 4 sketna femmor

Lopp 1 är ingenting att kommentera egentligen då det var helt odramatiskt och Ridgehead Cahore vann överlägset.

Lopp 2 vann min tipsetta Gany Du Ling till sex gånger. Tyvärr valde jag där att gå på 7 Reagan Ås, tvåa i mål..... Bra spurt av mitt skrälldrag Chippen Bob som belade tredjeplatsen

Lopp 3 Seger för favoriten Copper Beach som kanske inte övertygade helt men man kan ju inte mer än vinna

Lopp 4 och här tappade jag greppet igen då Quantum Winner vann enkelt från spets. Mina drag hamnade illa till och 12 Otto Gene såg väl egentligen inte bra ut en enda gång i loppet då han sprang och bröt...

Lopp 5 hade Peter Untersteiner ställt iordning och fick sonen Johan fick luckan alldeles före mål och segrade med Evison knappt före fjärderankade 3 Harry Haythrow.

Lopp 6 och seger för mitt skrälldrag 1 Late Speed. Trodde dock mest på Prima Stella men tyckte det ebbade ut för tidigt för att få godkänt. Superskrällen Wiss Pocahontas smög med och kändes segerfarlig i sista kurvan från rygg ledaren men slutade trea efter segraren som vann enkelt.

Lopp 7 Tyckte att jag streckat Brian Key i sååå många starter utan att han vunnit att jag ett tag tänkte att skippa honom men han fick ett lyxstreck och vann ju ganska enkelt efter en bra resa i hårt tempo. Här spurtade 1 Omega Boko kanonbra efter startgalopp. Även Jos Cortina (3) fick sen lucka och släppte till bra som trea.

Nya tag nästa vecka och känner att min egen tipsform är på uppgång trots vissa felanalyser. Jämför ju i efterhand med Travtjänsten och Spelarservice och min ranking ligger bra till:-) Det du, Greven...visste du redan;-)


Kommentarer
Postat av: greven

bra rankat men tyvarr kunde jag inte lamna in nagot

men va fan bara en vecka kvar sem kan man fylla pa speltarmen igen.

For sprittarmen har fatt sitt !

Jaja du vet summan av kardemumman ar alltid lika.

Hoppas du lydde mitt rad och la dig i solariet med an flaska rodtjut sa du kommer pa fotter igen.....

2010-01-09 @ 19:40:38
Postat av: Weine

Blir det magnum på både flaska och solarium då?

2010-01-09 @ 20:58:33
Postat av: woxnadalen

Tack för denna veckas trav tips

tycker din ranking är branog mycket bättre än travtjänsten o sen att den är gratis är ju helt fantastiskt

2010-01-09 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

branog=mycket bättre (på svenska)

2010-01-10 @ 10:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0