Cementerad

Total jävla handlingsförlamning. Känns som hjärnan är Karlssonklistrad mot insidan av Ron Jeremys förhud, överhettad och alldeles för långt från kroppen.......Förhoppningsvis hänger det ihop med det lilla onda i halsen, snuvan och den allmänna förkylning som tycks härbärgeras av min kropp.
Försökte gjuta liv i själen med en rejäl skallrakning och efterföljande dusch. Kändes lite bättre och med Mr Pink´s playlist på Spotify vaknade några extra celler till liv. Kanske blir morgondagen en produktiv dag?

Som gödsel på jordgubbslandet är mitt högra knä lätt svullet, har ont och kan bli aktuellt med ett läkarbesök till veckan...Trodde det skulle ge sig men uppenbarligen är det inte bara min hjärna som är envis, kroppsdelarna ger sig inte heller.

Imorgon kan det bli en sväng i Lillån, några braxar ska få syna håven har jag tänkt.

Nästa fredag drar fotbollen igång...känns som en evighet. Må gudarna stå italienska laget bi! Jag gör allt för att stötta....käkar pasta, klär mig i flaggan, svänger mig med italienska fraser, dricker goda italienska rödviner och går ut i hallen om det blir straffläggning.........

Okey, all for now. Låt nu fredagen bli en kreativ sådan.

Kommentarer
Postat av: Finn E

Hei du !

Blev det noen brax og hva med Orsa open ? Noe nytt ?

2010-06-05 @ 09:48:37
Postat av: ANGUS

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKINGEN!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 12:01:22
Postat av: Mr Pink

Japp, det blev 7-8 braxar. Fiskade bara med 7 meters. Fiskade med ett av bonuskidsen och han var nöjd:-) Orsa Open kommer att gå av stapeln helgen 7-8 augusti. Ska försöka få klart i början på veckan så kommer riktig info...

2010-06-05 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0