John Blund

...kommer snart. Nu har jag jobbat bra ikväll och ger mig en kraftig tacksamhetsdask på min egen axel. Man måste ju berömma sig själv ibland och inte bara snacka ner sig själv i brygga hela tiden:-)

Nu måste det snart bli någon tid över för fiske, har haft alldeles för mycket möten på dagarna nu och minsann är det inte ett imorgon också:-P

Börjar kanske bli dags att hitta någon bra terapeut också, fick tips av syrran om en gammal klasskamrat till henne som kör någon sorts "hjälp" för överstressade, rabiata nickedockor likt mig. Men tror väl att ett par flaskor vin, en inhyrd dvärg med piska och ett gäng kackerlackor egentligen är lösningen på ett låst sinne.....Man får se hur man går vidare. Annars blir det väl att kippa efter luft i en snara av hampa på nån skitig vind...Ähh, så allvarligt är det inte. GrevNils kommer ju hem till helgen och kanske får man hälla i han en flarra av något fint italienskt;-)

Apropå italienskt. Har försökt att hålla ner inlägg kring fotbollen. Är supernervös och midsommarhelgens humör avgörs tyvärr av vad som händer på torsdag i Italiens match. Kommer att slita mitt hår och spanka mig svettig framför teven för att lyfta fram världsmästarna till seger och avancemang. Må gudarna vara på vår sida.

Sen måste ju Lippi glänta på ögonen och VAKNA! Börjar han med Gilardino och Iaquinta IGEN pissar jag kortis på teven!
Gilardino är ju så blek att han inte ens skulle kunna gå för ett smörpapper......DiNatale, Pazzini eller Quagliarella....eller varför inte alla tre? Och så håller jag de trubbiga för att Pirlo kliver in och skickar några vältajmade passningar.

Efter att ha sett de flesta matcherna och kollat av slutspelet så gott det går tror jag vi kommer att åtminstone få se ett överraskningslag i semifinal på den ena halvan. Uruguay. Är lite småimpad av dem och deras backlinje har fungerat hyfsat. Vi får se men det är ett av mina tips.

Dags att släcka ihop och snorkla ner sig i sängen. Tar med mig senaste numret av Uncut och läser lite nya musikrecensioner, behöver lite nya influenser i musiken att lyssna på.


Kommentarer
Postat av: Broder Green d.ä

Hampa ska man väl röka??!!

2010-06-24 @ 13:35:02
Postat av: Anonym

Goooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2010-06-24 @ 17:33:13
Postat av: greven

Hallå ! Gick du i koma nu när italy försvann?

Tycker att uppdateringen är lite dåligt just nu. Sluta häng läpp och skriv några roliga fraser så man har något att läsa.......................

2010-06-25 @ 16:57:37
Postat av: Storm

Greven !



Orsa Kommun innefattar 7000 människor o en håller på Italien, fattar du hur ensam han är!



Låt Kenneth vara ifred o sörja nu.



Jag kanske kramar om dig på söndag Boss;-)



Hae't Gött !

2010-06-25 @ 20:04:37
Postat av: greven

Okejdå!

Men trodde kenneth klarade av lite mera motgångar än ett fotbolls-VM . ja ja vad är slottet som vi brukar säga.

Känner jag Kenneth rätt så hade jag nog stannat hemma på söndag för att slippa få storstryk, eftersom han aldrig tar två nederlag på raken.

Bara ett litet tips!!!!!!!!!!!!!!!



Ps Lycka till Stormen men det är nog kört!

2010-06-26 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0