Besiktning och renovering

Ojojoj....en sjukrapport som heter duga.

Tydligen var ju inte mitt hjärttest till full belåtenhet hos Dr Butcher så han skickade mig ett brev.
Ska till Falun och få en kateter uppkörd i nån ven för vidare färd till pumpen, en kranskärlsröngen som ska ske inom tre veckor. Fick i anslutning till det åka till Mora lasarett återigen och droppa blod för att de skulle kontrollera några saker.
Har dock inte fått svar på de proverna men vad kan man vänta sig? Har provsvarsrutinerna nån gång funkat utan efterlysning? Tveksamt.

Fick även gå till Apoteket och hyvla ut några burkar med piller OCH en flaska NITRO! Trombyl och grejor.....Ska äta det för säkerhets skull som det heter....

Förhoppningsvis ska det väl visa bra resultat på röntgen, håller tummarna för det iaf.

Fick även operationstid för en av mina handleder,  i slutet av månaden åker man in och blir sprättad och får kanske tillbaka långfingret....Lång konvalescens på den, suck....Blir till att besöka röven med vänsterhanden ett tag så det gäller att slipa till koordinationen och smidigheten på det bihanget om man ska slippa skit i näven....

Knäna svullnar upp vid lite extra ansträngning så det blir säkert något ingrepp där med vad det lider.

Men jag ger inte upp än. Det SKA gå att få fason på den här trasiga kroppen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en tung höst för dig kompis, men då jag vet att du har en vilja av stål ser jag fram mot fina drabbningar i vinter.

2011-10-05 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0