Dags imorgon

Då blir det comeback på pimpelisarna imorgon. Första deltävlingen i årets DM-serie startar upp på Leran hitom Smedjebacken.
Jörgen kurvar in med bilen imorgon 06.15 så bär det iväg. Donat iordning allt och gått igenom prylarna ordentligt. Har inget minne av att varit på Leran men det är väl inte omöjligt att någon dimmig minnesbild dyker upp när man ser var man är.
Får se hur det går med själva gåendet under morgondagen. Mitt vänstra knä sa upp sig häromdagen och igår var ingen rolig dag ur det perspektivet. Idag är det lite bättre så hoppas på ytterligare förbättring under natten.
Lirade bowling i torsdags. Mötte en tvåhundrasnittslirare. Men det var inget jag och Ingo brydde oss om. Seger med 6-4. Vi låg under med 0-4 efter första två singlarna men sen vann vi rubbet. Jag avslutade med 190 och seger mot Johan Mr 200 :-) I övrigt spelade jag uruselt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas Leijon

ÄNTLIGEN !

2015-01-17 @ 23:00:20
URL: http://tomasleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0