Debatt

Slängde några getögon på kvällens Debatt. Dravel. Tröttsamt. Människor som inte ens förstår vad fan de debatterar. Man får ge upp. Ge upp hoppet om människor. Vilket är gjort sedan länge. Ändå försöker man hitta någon strimma hopp emellanåt. Det finns inte mycket till ljusglimtar. Om ens någon. Alltså kan den som sitter med makten över knappen trycka nu. Nu för fan. Tryyyyyckkk!  BOOOOOOOOOOOOOMMMM................
 
***
 
Ingen potatis, ingen pasta, inget ris, inget bröd..............Till sommaren flyger jag som överblommade maskrosor över ängarna. Fan tro´t
 
***
 
Tresiffrigt i bänkpress otränad kändes som man inte är helt jävla avpolleterad i alla fall. Fortfarande är det en del pensionärer som dock misstar mig för pilatesbollen..............Pressa tresiffrigt och nåt praktarsel sätter sig på magen. Fatta att det kan vara svårt
 
***
 
Ont i knät. Något måste gått sönder. Man är en skör jävel. Porslinsknän, glaskäke och gipsskelett.....Klart det går åt helvete. Ska jag sopsorteras går jag i....typ...keramik.
 
***
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0