Just nu....

Kollar jag naturligtvis på Champions League och matchen Chelsea-Liverpool:-) Som gammal Steve Heighwayfan så håller jag naturligtvis på Pool även om uppskattningen är stor för många profiler i Chelsea´s lag...Gillar speciellt Joe Cole som är en stor spelare....

Ett litet citat från gamle Oxfordmålsprutan...okey då Brutte;-) och Poolmålsprutan John Aldridge angående Didier Drogba (som fick kritik efter matchen senast mot Manchester United då han föll lätt)...." Min fru dammsög tvrummet under matchen och råkade stöta till teven....då föll Drogba"...Haha, den gillar jag:-)

Okey, tips....med hjärtat 0-1, målskytt Sami Hyppiä:-) På hörna, i 73:e...Hörna från vänster...:-)

Kommentarer
Postat av: Storm

Som trogen Evertonfans så säger jag bara: MMMMMMMMMMMMMMMMMM !

2008-04-30 @ 23:42:33
Postat av: Lilja

Var ju ett jäkla dåligt tips:-( Men matchen var ju rätt grym:-)

2008-05-01 @ 00:14:28
Postat av: X

Kunde blivit jävligt (ursäkta språket) grym med lite mer ribba ...

2008-05-01 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0