Fredagens göromål

Ramlar in saker på posten här:-O....Saker jag glömt att jag beställt....Hmmm, dags att börja käka nåt livgivande åt hjärncellerna tror jag...Verkar ju inte funka med rödvin;-) Iofs har jag laddat förråden med 5 flaskor nice rödvin, vill vara förberedd ifall GrevNils ämnar dyka upp, då kanske det blir att vi halar i oss några flaskor och fördjupar oss i någon intellektuell diskussion huruvida Meadow Road´s Elitloppsseger är större än Rex Rodney´s...;-)

Nåja, ny horrormovie, eller ny och ny, ny härhemma i alla fall, ramlade alltså in i lådan nyss.....Jamie Balaguero´s [REC]...Ska bli intressant att se den, som jag tror, något skakiga filmen...(filmad med handkamera)

Fisketävling på Fågelsjön den 27:e, låter också intressant och det kan nog luta åt att jag försvinner dit...Är härligt fet abborre där så det kan vara kul.

Var nyss och käkade med mor och far, buffe på ett  matställe här i Orsa....Helt okey men buffe är något jag normalt undviker...Bakterieskräck?...Ja, lite så är det nog:-O

Nä, dags att slipa knivarna inför kvällen.....Färsk njure står på menyn och EN uteliggare kommer inte behöva uppleva en ensam jul till....................

Kommentarer
Postat av: stange

Vinterkräksjukan kommer som ett brev på posten nu , ta med rikligt med dasspapper till Fågelsjön.

2008-12-19 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0