Dags.....

Ikväll, om några timmar, tar jag och kör första försöket på braxarna i Gäsen. Vädret har varit piss idag och jag hoppas det håller uppe när jag seglar ut....

Idag plockade jag fram min gamla cykelracer:-) Dammade av den, pumpade de skrumpna däcken och provtrampade runt lite:-) Funkade finfint men imorgon lämnar jag in den för lite service och nya däck.....Min gode vän Titan-Ingo skulle antagligen skratta smått förnedrande om han fick lägga sina ögon på den cykeln;-) Själv glider han omkring i sina tights och blänker med sin svindyra titancykel som hämtad ur framtiden:-)
Får se om man kan få upp nåt sväng i benen igen och hanka sig runt nån kilometer till att börja med......utan att bli skadad......Ska även försöka att INTE ta tid på mina rundor;-) En sjukdom jag lidit av sedan tidig ålder...tidtagning alltså:-)

Återkommer med fiskerapport...håll tummarna:-)

Kommentarer
Postat av: Storm

Hoppas du lyckas med både braxar o cykel !

2008-06-11 @ 22:10:23
Postat av: Anonym

Du kan få pröva min Giant Italjensk kvalite. rullar som satan fort som fan.nästan som vi åkte i den bruna Golfen nerför höghedsbacken i etthundrasextiokilometer

2008-06-11 @ 22:38:21
Postat av: Totte

Du kan få pröva min Giant Italjensk kvalite. rullar som satan fort som fan.nästan som vi åkte i den bruna Golfen nerför höghedsbacken i etthundrasextiokilometer

2008-06-11 @ 22:43:44
Postat av: MoS

Lycka till ikväll.... Hörde rykten om några gigantiska karpfiskar i gäsen som ska finnas kvar sen gammalt är det sant?

2008-06-11 @ 23:06:04
Postat av: Mr Pink

Tack, MoS....Ja, vet inte om det funnits karp i Gäsen någon gång men omöjligt är det inte, däremot har det ju fångats väldigt stora braxar där, både i ryssja och nät...fiskar på runt 6 kilo....Nu gick det ju sådär i mina ansträngningar inatt men tänker försöka igen:-)

2008-06-12 @ 09:24:43
Postat av: Hasse

Sutare påstås det att det funnits i Gäsen men knappast gigantiska,jag och Totte såg ett gäng nudister där en gång i tiden,där hade några gigantiska

2008-06-12 @ 09:40:02
Postat av: Mr Pink

Måste varit Byström ni såg;-) Fråga Greven:-)

2008-06-12 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0