Klubbmästerskap...

Nu närmar det sig klubbmästerskap i bowlingklubben...imorgon är det dags och jag ser med tillförsikt framemot det:-) eller kanske inte riktigt då....Är lite smått uppgiven på människor överhuvudtaget:-( Ska försöka fokusera och ägna mig åt bowlingen imorgon men jag har verkligen svårt att låta bli att ta strid mot dumheter och kompletta idioter( min bedömning;-))

Att kosta på en annons för ett årsmöte och där skriva ett klockslag är ju bra...Att några dagar innan årsmötet tidigarelägga mötet och meddela det endast på en sketen anslagstavla är ju.......urbota korkat! Hur tänker man då? Tänker man överhuvudtaget?

Jaja, ska försöka bortse från det här nu....men ibland känns allt bara deprimerande....Speciellt som man har en bland de kortaste och mest eldfängda stubinerna norr om Antarktis;-)

Ska försöka skriva nåt gladare inlägg så småningom:-)

Håll nån tumme för mig på klubbmästerskapet i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0