A reminder of Halloweentimes


Kommentarer
Postat av: Bullen

Tack för den. Nu sover inte jag på en vecka

2008-10-24 @ 21:55:08
URL: http://tyckeriallafalljag.blogg.se/
Postat av: Bullen

http://www.youtube.com/watch?v=wBkE8ALvvcI





Gammalt men vackert. Jag fick inte vara med i videon?



2008-10-24 @ 22:01:19
URL: http://mogelpunk.se/
Postat av: Knogen

Jösses så Micke Rourke ser sliten ut nuförtiden ;-)



Jag var - i vanlig ordning - sömndrucken, tvär och översoven (heter det verkligen så?) i morse, men jag lyckades i alla fall snappa upp följande från morgonsoffan (apropå tidigare ämne här):



"En kapitalistisk tillväxtekonomi slutar i krasch. Så är det bara."



(Birger Schlaug)



Ja, hur i fan då!



De spelade för övrigt "Stone Me Into the Groove" på radion i dag. Jag fick gåshud...igen. Ungefär som när jag hör Maiden Voyage med Herbie Hancock :-)

2008-10-25 @ 01:07:46
Postat av: BUllen

Knogen: Det är fel på dig.

2008-10-25 @ 02:54:55
Postat av: Knogen

Bullen: Skulle det vara någon nyhet?

2008-10-25 @ 11:59:29
Postat av: Mr Pink

Ska vi leta fel så vinner jag;-)



Bullen: Du sover ju inte ändå så lite Michael Myersromantik passar alltid:-)



Knogen: Mickey Rourke! När du säger det så ser han fan ut som M.Myers:-) Och vad gäller ekonomin så...precis...Ja, hur i fan då!! Så är det bara är ju så klockrent det kan bli...Haha, H.Hancock...känner att mina luckor inom det musikaliska är vidöppna...

2008-10-25 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0