Tipsextraelvan

Ser på kommentarerna i det tidigare inlägget om Tipsextraelvan att Brutte lagt sin elva enligt följande

"Jag kan inte låta bli - här är den elvan (med reservelvan) i en uppställning typ 3 - 4 - 1 - 2 och rätt offensiv:

I mål: Pat Jennings (Ray Clemence)
Högerback: Phil Neal (Viv Anderson)
Mittback: Emlyn Hughes (Tommy Smith)
Vänsterback: Steve Nicol (Kenny Sansom)
Högerspringare: Peter Beardsley (John Robinson)
Centralt mittfält: Ray Kennedy och Liam Brady (Trevor Brooking och Glenn Hoddle)
Vänsterspringare: John Barnes (Chris Waddle)
I fri roll: Kenny Dalglish (Kevin Keegan)
Anfallsduo: Ian Rush och Gary Lineker (John Aldridge och Paul Mariner)

Hade gärna fått in flera coola hjältar typ Jimmy Case, Gary Birtles och Tony Woodcock, men det gick inte......."

En inte helt oäven elva där jag egentligen ställer mig frågande bara i ett fall.....visserligen inom parentes MEN John Robinson....du menar möjligen Robertson, en ansedd spelare men som ändå inte platsat i mitt gäng:-)

MIN ELVA följer och kan villigt erkänna att den kanske inte är den mest välbalanserade.....hmmmm.....

I mål: Peter Shilton (Ray Clemence)

Vänsterback: Kenny Sansom (Des Walker)
Mittback: Tony Adams (Emlyn Hughes)
Högerback: Lee Dixon (Viv Anderson)

Mittfält vänster: Laurie Cunningham (John Barnes)
Mf central def: Steve McMahon (Asa Hartford)
Mf central off: Ricky Hill (Liam Brady)
Mittfält höger: Ray Wilkins (Brian Stein)

Forward: Paul Walsh (Luther Blissett)
Forward: Bob Latchford( Kerry Dixon)
Forward: Cyrille Regis (Paul Mariner)

Hedersomnämnande till Joe Jordan, Frank Stapleton, Matthew LeTissier, John Wark, Mick Mills, Charlie George och Sammy McIllroy, Frank McAvennie.....och naturligtvis till Bruttes alla lirare!

Kommentarer
Postat av: broder green d-ä

här kommer min elva!!

MÅLVAKT. BENNY HILL

BACKAR. HELA MONTY PYHTON GÄNGET

MITTFÄLT.TOMMT COOPER,MANUEL(PANG I BYGGET),DAVE ALLEN,NEIL &VIVIAN(HEMMA VÄRST)

TOPP.MR BEAN

BRA VA!!!!

2009-05-01 @ 19:03:52
Postat av: Brutte

Robertson - ursäkta min iver..... men han gjorde ju matcher som bara inte fanns.....

2009-05-03 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0