Älgar

Stoppade på mig älgbössan i axelhölstret och sköt mig upp till Tallhed och älgbanan imorse. Finns det bättre än att vakna till av doften från äkta krutångor?;-)
Började med inskjutning med den nya ammunitionen vilket avlöpte väl....No kills
Släppte sedan lös älgen för att skjuta för första gången på bra många år....För att inte fylla ut med en massa jävla ord...Sköt 5' 4 4 4 , dvs 17 i första serien. Fortsatte sedan med 8(!) 12,17,18,15......Alltså pissdåligt...20 poäng är alltså maximum i en serie. Det som var bra , om man ska hitta något, var att det inte var några bommar...Alla skott var godkända.
Låg efter hela tiden och efter sedvanlig analys så har jag nu förstått varför:-P Åtgärdar det och hoppas på att next time innebär betydligt mer centrerade skott. Att man sedan kände sig mer än lovligt rostig är ju ganska naturligt.

****************************************

Bowlade idag.....Gick inte bra....Kanske ska vila mig i form tills på måndag?;-)

****************************************

Jäklar vad jag knyter tackel då:-) Har snart gjort klart mina 80 tackel tills på lördag.....Kör ett event som inkluderar förevisning inklusive en mettävling. Ska hålla med grejor för 50 tävlande men det är inga problem...Är snart klar så då börjar läget bli under kontroll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

LÖRDAG??

blir du inte med till helgen i det Idfyllda vattnet :-)

2009-08-26 @ 19:55:39
Postat av: Mr Pink

Idfyllda vatten? Jojo, den har man hört förr för att sedan ringa Vägverket och beställa 2 miljoner ton grus för att fylla igen diket;-)

Nej, de lyckades flytta tävlingarna till min eventhelg:-( Lite surt.....

2009-08-26 @ 20:43:17
Postat av: Broder Green d.ä

låter nästan som du är en riktigt djävel på knypling!!!

2009-08-26 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0