Nostalgi again

Ca 27 år sedan vi fiskade de här resultaten.....Kollar man lite extra så ser man bland annat....

Yngre herrjuniorklassen (längst till höger) att Atomic Swing´s basisten Petter Dahlström sopade banan med Jörgen;-) Och jag fick stryk med 3 fullvuxna gram av nämnde Jörgen.........

Ser också (längst till vänster) att jag hade 634 gram och krossade Weine med 50 gram;-) Och på fjärdeplats i min klass ramlar Totte, min polare, in....Det var tider det:-)

Kjell Eriksson dominerade en hel del och mycket gamla fina namn i listorna.



Kommentarer
Postat av: Storm

Dundercoolt Boss !



Det sjukaste är att man kommer fan ihåg vissa av dessa tävlingar.



Angående Petter D, så hade vi många bataljer på isarna innnan han började "ruska huvudet" på basen !. Skitduktig på detta också om man lyssnar !



Hae't Gött !

2009-02-02 @ 23:15:32
Postat av: Stange

27 år sedan ?? hur gamla är ni inte :D

2009-02-03 @ 08:43:19
Postat av: Mr Pink

Mr S, visst kommer man ihåg en del tävlingar...det är faktiskt rätt sjukt:-) Atomic Sving var bra!



Stangevalpen - Men så är vi rutinerade också;-)

2009-02-03 @ 08:54:16
Postat av: Storm

Stange !



Snyt dig ;-) !

2009-02-03 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0