Syltor

Restauranger som serverar människor i bar överkropp borde inte få kallas annat än syltor

Vill inte sitta och avnjuta en läcker måltid samtidigt som man är tvungen att ha en lätt svettig och kraftigt behårad rygg i synfältet......

Fan, jag har sett människor med så håriga kroppar att skulle man bjuda in dem till hemmet finge man skaffa en sådan plåtmaskin som amerikanska julgransförsäljare använder.....Man stoppar in den hårige i den och han får en skyddstrumpa över sig som håller in fluffet:-)........Sen får de klippa upp det först när de här hemma.....

Tur att man inte är så hårig på ryggen....Istället har man ju begåvats med högt hårfäste, vilket gör att själva ytan på pannan är ....typ huge:-) Är bara bra att ha i sammanhang där ett möte saknar en whiteboard......Just där gör min panna succe

Kommentarer
Postat av: Totte

Har man jäkligt ont i halsen kan man kan man krossa en tablett magnecyl alvedon mm men inte brus tabletter.Blanda i en msk visp grädde och svälj inte gott men det funkar

2009-07-17 @ 23:04:44
Postat av: Bucco

He,he Kenneth jag er hårig på ryggen men vil inte inn i noen julgrans maskin.Jag kommer heller aldri til å servere i nettoen.



Får vell gå til en som er ekspert på hårfjærning da.

Ha en fin helg Kenneth och så får vi håpe du får orden på den jævla halsen din.Blir det ikke bedre etter denne helgen så er det bare å gi på med en real fyllekule.



Lykke til



Mvh Bucco

2009-07-18 @ 08:52:00
Postat av: prippen

Hojt

Du vill ju kalla dig själv och kanske mig för nerdar. Kolla in den här länken, snacka om nerd. Och jag är lite svag för både CSI och The who :)http://www.youtube.com/watch?v=_PVlMTCG-BI

2009-07-18 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0