Två=Freedom

Japp, två dagar till i Norge med lite stolpslit sen.....SEN....bär det iväg till Los Angeles:-) Oj, så skönt.

Kan ju hoppas att det är aningen varmare där än hemma och här i Norge:-)

Åker hemåt på torsdag och scrollar förbi bilreparatören och hämtar/gör upp räkningen:-P Vilken rörde sig från dyr till dyrare häromdagen....suck. Ska visst blåsa ut 29 väloljade laxar från plånboken....Känns sådär.

Men det finns en del uteliggare runt Venice så jag känner nog mig hemma....Jag betecknas numer som fattiglapp.

Fast en fattiglapp som ändå inte ger upp att hålla skenet uppe med märkesprylar och luxulös klädstil;-)

Kommentarer
Postat av: Greven

Haha han lägger nog på lite till när du kommer och ska betala. Det är då han kommer ihåg att han glömt att ta betalt för materialet!

Du är kn............som det brukar heta.

2010-12-08 @ 16:19:47
Postat av: Aa

Skönt det inte drabbar en fattig en :-)

Utan en me pengarna s

2010-12-08 @ 17:50:23
Postat av: Mr Pink

Knullad så inihelvete antagligen:-P Well, drabbar ingen fattig, som sagt;-) Pengar ska rulla i konsumtionssamhället...jag drar mitt strå till stacken, hela tiden:-)

2010-12-08 @ 21:26:36
Postat av: B

Flyg försiktigt......

2010-12-09 @ 14:07:09
Postat av: prippen

....och se upp för rabiesfladdermöss och nordkoreaner. Hört att det är jordbävningssäsong nu :) Neeeeej jag är inte avundsjuk ;)

2010-12-10 @ 10:45:51
Postat av: Åsa-Nesse

Having a niice trip over there

2010-12-10 @ 20:34:28
Postat av: Mr Pink

Tackartackar:-)

B - Sitter på "vingplats". Statistiskt sett ingen bra överlevnadsplats vid krasch...fast å andra sidan ser stapeln för överlevnad överhuvudtaget mörk ut vid krasch;-)

Prippen - Avundsjuk och dränerad än eller? Går det framåt så vi kan köra en match i januari?:-) Har ju många ouppackade games här nu...

Nesse - Bra jobb uppe på fjärden!:-)Ta hand om dig och Eulalia nu över julhelgerna och se till så julabborren är en grann rackare:-)

2010-12-10 @ 21:15:57
Postat av: prippen

Förhoppningsvis är jag färdigdränerad. Går fortfarande på 3 sorters antibiotikum, men i januari ska jag nog vara klar nog för att ta en match och förhoppningsvis en öl:) Efter att ha haft den här skiten i 6 veckor och inte fått dricka en enda öl så vet jag vad som håller min vikt uppe:) Har gått ner 7 kilo nu. Kallas för no-beer-metoden;)

2010-12-10 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0