Japp

Nä, nu skiter vi i det här....Dags att lämna råtthålet och bege sig ut i nattlivet. GrevNils en sällsam globetrotter av sällan skådat slag tar täten , jag snubblar efter som en eftergift av dekadens och naturligt förfall....
Kollat Milan och kollar...men nu ger jag upp. Underläge med två mål och inte ens jag kan vända det med engagemang av onaturligt slag.

Ikväll kan jag nästan alla huvudstäder. Vin kan skapa små, funtila eskapader i en hjärna som min.....Funtila? Ja, det finns faktiskt ett sådant ord i mitt vokabulär och språkbok. Vet till och med att huvudstaden i ett litet skitland som USA heter Wassington.....


Rip my heart out

Kommentarer
Postat av: robert de niro

haha man trodde man var med i någon gammal film

2010-09-12 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0