Tranvader?

Oj, vad tennis var jobbigt för två farbröder från svunna tider. En stekhet sol gjorde sitt bästa för att smälta ner gubbarna på gruset och lyckades nästan. Kanske inte ett helt optimalt väder att plocka fram tennisracketarna i men vad gör man inte när andan faller på.

Öppnade ett paket från Discshop häromdagen också. Ett gäng nya filmer plus ett spel är alltid lite julafton att öppna.

”Apocalypse Now” en box på Blu-Ray med alla varianter av filmen plus mycket extramaterial.

”Motorsågsmassakern” originalfilmen i restored utgåva, också på Blu-Ray

”The Horseman” Australiensisk film och oresonligt våldsam om en pappa som förlorar sin dotter

”Mutants” Fransk skräck

”Tucker & Dale vs Evil” kanadensisk skräckkomedi i splattergenren

”Dead Space” Pc-spel som kom för några år sedan

 

Nu ska det skapas lite tid så man kan se nyförvärven också.

 

Har lyckats dra på mig något som kan kallas solbränna också, är smått varm i huden. Nu är det bara på framsidan så färgskiftningarna är markanta. Kanske ska sätta på mig ett par piratbyxor och ge mig ut i etablissemanget och visa upp ett par röda skenben och ett par vita vader….Nej, jag tror kvoten är fylld vad gäller pirater även om man skulle sticka ut i form av två riktiga limpvader till skillnad mot de tranvader man ser på folk varje dag…..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Björnee

Angående pirat! Jag tror tamefan att piratbyxor härstammar från Dalarna, kommer ihåg Knis-Karl,Kungs-levi å Elden från Sågmyra,dom hade fan inte långbyxor,utan gula brallor som stanna vi kne,å sen långa strumpor,å i bland röda kulor som dingla. Kanske dom uppfan piratbyxan. Men vi har inte fattat att det ska va strumpa till, Trevlig sommar KRAM!

2011-07-03 @ 16:15:53
Postat av: Mr Pink

Hahaha:-) Ha en bra sommar du också, Björneeee!

2011-07-03 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0