Jurkyrkogården

Den gamla "felstavade" boken/filmen har härmed förpassats till, ändock hedrande, andraplats i kategorin " I soffan smärtsamma rysningar i samband med hälsenerupturer"

Fy fan! " I saw the devil" En sydkoreansk film som innehåller våld av det mer outhärdliga slaget när en en agent, som får sin gravida fru mördad och upphackad i ett antal delar, letar sig ut på hämndens mycket svarta väg. Frågan finns där till slut, vem som egentligen skådat djävulen.
Jag vet då iaf vad jag skådade och en mycket(för mig) smärtsam snittning av en hälsena fick mina pungkulor att slå i levern med en dov duns......Den scenen berörde, om jag uttrycker mig så.

Som vanligt var min kära sambo inte alltför imponerad av mitt val av film:-) men tycker nog själv att den är sevärd. Som vanligt kanske inte för alla, de som vill fortsätta leva i sina fantasivärldar fyllda av kärlek och sockersött fredagsmys kan ju hoppa över den här...

Kollade också på " Bad teacher"  med Cameron Diaz. Framkallade några skratt och det innebär ju godkänt:-)  


Kommentarer
Postat av: Stange

En och annan blodig sekvens i den filmen

hur man delar på människokroppen.

2011-11-05 @ 18:09:05
URL: http://team-orebroarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0