Orsa Match Open Slutresultat

Då har helgen avslutats och ni som inte har Facebook tycker kanske det dröjt en aning med resultatredovisning men har man Facebook så har man fått uppdateringar direkt efter tävlingarna och till och med under tävlingarna då vissa stunder var mer än lovligt händelselösa....
 
Nåja, hoppas få till en mer utförlig rapport men ni får hålla till godo med slutlistan på ett foto så länge. Räknat procent och fått till en slutgiltig lista som jag hoppas är korrekt.
 
Stort grattis till helgens segerherre, Steinar Kalfoss, Åsnes. Bra fiskat! En XL med text(som jag valt;-)) anländer så småningom :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger Järling

Får tacka för en riktigt trevlig helg och en intresant tävling har redan fått klartecken till nästa år(kanske beror på kuverten)sen vill jag tacka dig Kenneth för alla bra tips i lillån dom kan man skita i och köra med mask.

2013-08-05 @ 10:50:09
Postat av: Mr Pink

Du är välkommen tillbaka, Rocco:-) Eldade upp Lillåbibeln igår och nästa tävling är det feta dendrobenas och flygfältsmäskning som gäller ;-)

2013-08-05 @ 12:05:17
Postat av: Roger

Ja det verkade fungerea på vissa peggar och rejäla grejer ska det också vara 2 kilos på mindre en 2 min

2013-08-05 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0