Premiär

Igår valde jag att slänga in skryllan i bilen och dra på skogen en virvlande sväng. Hakade på släpan och innan Untorp låg det tre avlidna granar på densamma. Robin Wood is back in town! 
Fick ihop fem stycken innan dagen var till ända och hoppas någon finner nåd och får träda in i slottet framåt jul
 
Hade jag varit utan mössa och haft hår hade min frilla liknat ett vindpinat hårigt arsel igår. Onekligen fel dag att begå pimpelpremiär då blåsten var av det hårdare slaget. Nu har jag ju inget hår men mössa så borrade säkert 10 hål innan bilen trånade sig till mig. Lyckades få två abborrar också så helt okey för att vara mig...typ. Hemsjön i Untorp låg närmast vägen så den fick det bli. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0