Nerdkunskaper

Hahaha, vilken kung Björn Kjellman är :-) 
 
Kollar på Stjärnorna på slottet och han får excellera i sin specialkunskap om Eurovision. 
 
De slänger ur sig ett årtal och fråga om vilket land kom på vilken plats. Björn svarar direkt och kan till och med sjunga låtarna
 
Gago tycker det är häxvarning och tycker det är obehagligt att någon överhuvudtaget kan komma ihåg de här sakerna
 
Underbart 
 
***
 
Whitney Houston
 
Saknar hennes magiska röst
 
Hon gav sig av alldeles för tidigt
 
***
 
2019 års bästa seriereplik var rätt kort
 
Den kom i säsong 7 av Ray Donovan
 
" Ray-Ray" 
 
 
***
 
Det finns jättemånga som tycker att Joakim Lamotte 
 
gör bra journalistik och är en gudabenådad journalist
 
Min önskan här är att Thanos knäpper med fingrarna och gör slag i saken
och låter människorna förvandlas till stoft. 
 
Gärna alla
 
Inkluderat mig
 
***
 
Mätte skillnaden i häng på pungkulorna stående framför helkroppsspegeln
 
Sägs ju att en av dem alltid hänger längre ner än den andra
 
Mina bägge låg på golvet
 
***
 
Milan-Udinese imorgon
 
Ser fram emot det väldigt mycket
 
Zlatan har blåst liv i mitt fotbollstittande igen. 
 
Magiskt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0