Streets of fire

Människor klarar fan inte av att knyta sina egna skor ens. 
 
Men de ska vi lita på när de ska självdiagnosticera sig om de har symptom eller inte. 
Eller när de ska tillbaks till en arbetsplats
 
Jag litar inte på någon
 
Inte ens mig själv
 
Men så har jag kardborreband också
 
***
 
Men vafan!
 
Har gått och väntat, väntat och väntat
 
Sökt info, sökt allt
 
Ständigt
 
Sen gett upp för nån månad sedan
 
Men igår när jag gick in på HBO för att kolla runt lite kort
 
så klickade jag på The Walking Dead rent slentrianmässigt.
 
Då var den där.
 
Säsong 10 
 
Som jag sparat och väntat på. 
 
15 rena avsnitt.
 
Guld
 
Jag är nöjd
 
***
 
Ebba Busch har varit ute och partat och använt nån Säpobil eller vad det var. 
 
Är inte speciellt upprörd, om ens något, över det faktumet
 
Däremot att hon är ute och festar UTAN distansering och utan huvudet på skaft
 
blir jag jävligt störd över. 
 
Nonchalant och arrogant. 
 
Här tänkte jag skriva ett invektiv. Eller två
 
Men jag går på avvänjning så avstår
 
***
 
Fredagsrökaren är den här. 
Egentligen alla fredagars rökare
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0