Fotboll

Champions League igår och ikväll...................

Roma vann igår och Francesco Totti börjar hitta tillbaks till formen. I mina ögon en magisk spelare som tillhör de allra största. Utan tvekan.
Liksom Alessandro DelPiero i Juve.....Älskar se "gamla" spelare dominera och framförallt briljera, liksom att se unga blivande stjärnor ta för sig. Väntar fortfarande på att Juve ska släppa fram Giovinco ordentligt, det lilla jag sett gör att man åtminstone tror sig sett en blivande dominant.

Igår kollades det lite på Chelsea och är ju en "hyllare" av Joe Cole...Igår hade kommentatorerna (speciellt Mjällby) sågen framme flera gånger.....Ändrade tongångar efter en lyxig och elegant framspelning till Didier Drogba som avslutade i mål. Joe Cole är bra.

Barcelona gäller som storfavoriter, trots den betydelselösa förlusten igår...De har spelat fantastiskt bra på slutet och Messi är kanske världens bäste nu......Vi får väl se om de klarar Real i El Classico till helgen? Real med ny tränare och förhoppningsvis nytändning....Dags för Cannavaro att tända till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tror du om det här? Ska jag beställa ?

Känns ju lite kymigt att bara spöa dig i dina spel.

Antar du utmaningen. Ska krossa dig även i detta :)

2008-12-10 @ 20:58:08
URL: http://www.spelikubik.se
Postat av: Anonym

Vad tror du om det här ? Skulle må lite bättre om jag ägde spelet jag krossar dig i. Känns lite fel att spöa dig i dina :)

2008-12-10 @ 21:01:18
URL: http://www.spelikubik.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0