Lördagen fortsätter

Japp, dags att bege sig ut i kylan....Ska nog åka lite med min nya bil...haha:-) Måste ju passa på innan den rasar ihop eftersom det är ett symptom som ofta händer just bilar (egentligen all materia) som råkar hamna i min ägo:-P Så det blir lite cruising idag i ten degrees below zero.....vevar upp skjortärmarna och vevar ner rutan och åker Järnvägsgatan fram och åter några gånger....Could be fun.

Ska skotta fram mitt gamla vrak också som man parkerat lite grann ivägen för diverse arbetare.....Har pytsat in den framför mitt gamla jobbgarage och ...hmmm...man kan säga att snöröjaren haft lite krångligare när han varit tvungen att ploga runt min bil...Jaja, det fixar sig, just att flytta massa från en punkt till en annan passar min hjärna ypperligt och är en av få saker som jag är bra på:-P Så det blir snöskottning.

Blir lite ompyssling av ett gäng mygglarver också, köpte ju ett gäng INNAN bilköpet:-) Kan bli användbart rätt vad det är....Har inte bestämt mig angående morgondagen ännu men det kan hända att det blir fiske...måste ut och få lite frisk luft...och lite abborre förstås:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0