Ovansiljans Sfk Blogg

Fick lite information ikväll angående Ovansiljans blogg. Därför ville jag meddela eventuella läsare här som följt den bloggen att Ovansiljans blogg är nedlagd med snabba beslut.
Jävligt synd då W.P gjort ett jättejobb med den och vad jag förstår har den varit väldigt välbesökt.
Anledningen ska jag inte gå närmare in på då jag inte har alla uppgifter men min åsikt är att det är synd och skam!

Jag hoppas W.P tar upp bloggandet i form av en privatblogg och fortsätter med sitt goda arbete.

Imorgon hämtas Stormen upp i åttatiden, antagligen i snöväder som vi får ta oss fram till Tallsjön. Väl där hoppas jag abborren är på G......då ska det gå bra...eller alldeles åt helvete:-)

Kommentarer
Postat av: Storm

Jag instämmer bara Kenneth !



Bloggen var en stor informationscentral och jäkligt omtyckt !



Själv sitter jag ensam för första gången i min lägenhet efter lite hjärntvättning i alplandet !



Kommer att öppna ett par Erdinger i kväll så vi får se hur pigg jag är i morgon !



Tro dock aldrig att du skaffat dig någon fördel beroende på min tillstånd i morgon, jag ger inte bort ett gram i bonus !



Hae't Gött !

2008-12-05 @ 20:08:12
Postat av: Mr Pink

Haha...räknar aldrig med några bonusar av något slag....Jobbar alltid hårt då jag vet att det oftast är det som gäller:-)Syns imorgon...ta nån extra i alla fall du;-)

2008-12-05 @ 20:12:15
Postat av: Weine

Erdinger! Köper du tysk öl i Österike?

2008-12-05 @ 20:23:02
Postat av: laxen

tittade ofta våran blogg o tycker den var välgjord så starta en ny i samma anda. heja wp du gör ett jättejobb.

2008-12-05 @ 20:59:49
Postat av: Catwoman

Bra smak, Stormen! Önskar att jag hade en Erdinger kristallklar framför mig just nu, den skulle smaka sååå gott!

2008-12-05 @ 21:29:52
Postat av: pimplare!!

hoppas verkligen bloggen kan fortsätta i samma anda,, har läst den dagligen o den har gett mkt bra info.hoppas verkligen w.p fortsätter bloggandet!!!

2008-12-05 @ 21:49:37
Postat av: lars w

hoppas du tar upp bloggen igen. jag tyckte den var

görbra o många med mig. kör hårt. all heder till dig wiene. vi syns på vikaviken 3 januari blir säkert svårt att klå dig på hemmaplan. men som sagt

försöker man inte har man ingen ingen chans mvh lars

2008-12-06 @ 23:50:47
Postat av: pimplare

Tjenare! Var köper ni era ingepirkar.. är sugen på att prova dem. Har kört med anderspirkar länge men är sugen att prova något nytt. Hälsn pimpeltok.

2008-12-07 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0