Trainingday

Igårkväll blev det lite bowlingträning tillsammans med ungtuppen Richard, som dagen innan inhandlat ett nytt Trackklot, det nyaste på marknaden......Hmm, lite avundsjuk är man ju och tror jag ska införa en egen regel för min klotväska...Inga klot ska få bli mer än ett halvår gamla!;-) Nya varje halvår....Klart det blir lite dyrt men vad gör man inte för några poäng mer:-) Kanske jag komma upp från 160 till 165 i snitt då;-)

Vi började skapligt igår med mina 226 mot Richards 191......Sedan blev det den vanliga superskitserien:-( 132 respektive 165 (nånstans)....I tredje serien klippte Richard i med 244 poäng mot mina 226....Sista fortsatte R att impa och laddade in 221...Själv dök jag som en fiskgjuse (Pandion;-)) och avslutade med 167.....Richard stannade på 818 och jag på 750...

______________________________________

Får gratta min polare, GrevNils , som ritade in Solvallaraden igår....Tror det blev nånstans 110 välvikta laxsidor, kan väl duga så här i juletider.....:-) Fast det var på målsnöret det gick hem med Turbo Viking spik i sista, målfoto och dött lopp....Inte alla gånger det går åt rätt håll.

_______________________________________

Idag blir det möte tillsammans med turismaktören Värdskap Orsa där jag sitter i styrelsen, har inte haft möjlighet att vara med på de sista mötena i och med arbetet i Norge men nu är man julledig så då passar jag på att dyka upp:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0