Hopp och förtvivlan....

Vilken jävla pärs!!!

Är helt slut..........Italien med 23000 målchanser och gör bara två mål varav det ena inte räknas! Mitt hjärta pallar snart inte de här mästerskapen.....Åkte mellan depp och glädje likt en lsdinjicerad Stureplansbrat, fy fan.......Förstår inte vad som hänt med Italiens, så ofta, väl sammansatta lagdelar, främst försvaret.....Lagdelarna spelar med ett glapp större än glappet mellan mina skinkor när jag skiter grobianer!  De måste kitta samman det bättre inför matchen mot Frankrike....Att sen Norges domarteam missar vid Italiens första mål och dömer bort det är bara att acceptera men ajajaj, det blir definitivt inget finaldömande för de domarna.

Jag är optimist, mest baserat på att Italien alltid brukar krångla till det i gruppspel men ändå på något underligt sätt vara med när det avgörs mot slutet av turneringen....så nu jobbar jag in Holland mot Frankrike och ser framemot nästa Italienmatch!

Kommentarer
Postat av: Storm

23000 chanser !!



Har vi sett samma match ?



Nejdu gubben! En fingertopp o en stortå + en furuträff annars hade ni fått be till påven !



Okey! Du har rätt att det gäller att "kitta" i hop alla lagdelar.



Jösses skärp till er om ni ska ha en chans mot grodätarna!



Snacka om att dom är "taggade" efter drabbningen mot Holland (underbar match!)



Hae't Gött !

2008-06-13 @ 23:29:50
Postat av: Mr Pink

Ja du din fotbollshandikappade virrhjärna!;-) Undrar vad DU såg för match? Bollibompa eller? Man ska vara bra virrig om man inte lyckades se ett massivt övertag i chanser för Italien....Visst, Rumänien hade ett par riktigt vassa chanser MEN ska vi prata fotboll och spel så var övertaget för Italien.....Well, på tisdag vet vi:-) Kan bara säga att den som räknar bort Gli Azzurri kan inte sin fotbollshistoria....En kär vän som har koll på läget skickade ett mess efter Hollandsförlusten..."Grattis, nu vinner ni EM"....Vi får väl se:-) Vilka jag håller tummarna för vet ni ju!:-)

2008-06-14 @ 11:10:55
Postat av: Storm

Handikappad virrhjärna ! Hmm! undrar bara vad Bollibompa har med fotboll att göra?



Undrar om jag skall heja på grodätarna ? Fan vet, för båda "arterna" är både stolta o dumma !



Förresten så fick Svea Rikes land helt välförtjänt stryk i dag, kan någon med licens avsluta Lagerbäck ?!



Trött i "dag" ?



Hae't Gött !

2008-06-14 @ 20:51:36
Postat av: Mr Pink

Trött...igår:-)



Angående Bollibompa så var min undran om det kanske är där du hämtar dina fotbollsvärderingar;-)

Heja på vem du vill...det gör jag:-)



Sen kan jag inte riktigt förstå vad du har emot Lagerbäck?? Måste nog säga att jag håller med de som hyllar densamme....Fem mästerskap I RAD! Det klarar man inte om man är en lallare...Och Lagerbäck är ingen lallare....Spanienmatchen såg jag av naturliga skäl inte men förstår så mycket att kollektivet stod upp väl mot de mer tekniska spanjorerna...Sverige spelade precis så man måste spela mot ett tekniskt överlägset lag och det var inte långt borta att det blev en poäng.





2008-06-16 @ 13:00:26
Postat av: Storm

Lagerbäck !



Man kan vara hur mycket lallare man vill och klara sig bra om man dåliga motståndare o tur !(E.x fiske hrrm!)



Det jag vill säga är att det var ett fullkomligt dåraktigt beslut att sätta in Rosenberg istället för Allbäck, och ytterligare bevis för mina tankar är att Stoor är vida överlägsen Alexandersson vilket han bevisade med kraft!!



En sak till som är fullkommligt solklar är att Ljungberg är en skugga av sitt forna jag!



Fan vad jag saknar en frisk Linderoth !



Ok Källström i all ära men enligt mitt tycke är han för "seg", hjälper inte laget att han har kanonglöd i dojan i bland !



"Spanienmatchen såg jag inte..."



"Sverige spelade precis så man måste..."



"Förstår så mycket....!?



Nä hörru ! Sänk dig inte till Hedmans nivå för jag jag vet att du kan bättre!



Okey då, heja Italien i morgon!(I dag!)



Hae't Gött !

2008-06-16 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0