Kyss mig i arslet

Fiasko!

Gled ut i halvtolvtiden...började fiska strax före 24.00....Inte ett napp förrän i 6-7 utlägget, en mört...Fick sedan 5 mörtar till.
Var endast 3 plusgrader och kalldimman låg rätt tät stundtals.

Ger inte upp, får försöka igen....Förra året när vi var dit första gången(efter en mäskkampanj) så var det rejält med brax i farten och keepnätet var tungt när vi skulle ha upp det...Så vad f-n var fel nu?:-( Antagligen för kallt eller braxdvala?

Jaja, nya tag som vanligt:-) Sov gott


Kommentarer
Postat av: Hasse

skitsnygga bilder, har du tagit dom?

2008-06-12 @ 09:47:16
Postat av: Mr Pink

Skitsnygga vet jag inte men Gäsen mellan 23.30 och 01.30 någonstans är motivet iaf:-)

2008-06-12 @ 10:28:07
Postat av: Knogen

Nämenvaf...! Du är ju uppe och skriver lika sent som jag ser jag :-o Skillnaden är väl att du kunde ligga och tryna en lång stund in på förmiddagen i dag ditt lyllo ;-) Själv fick man ju släpa sin sömndruckna lekamen över sänggaveln i valig tid i morse :-P



Tjusiga bilder fick du i alla fall.

2008-06-12 @ 17:12:20
Postat av: Hasse !

Sutare finns ! T.o.m min kära farfar har berättat att det fångades sutare på 60-talet i Gäsen !



Fick bekräftat av en f.d nätfiskare förra året att han tagit sutare på 2,7 kg i östra änden mot järnvägen ( grunda viken )!



För sjutton Kenneth de "magiska timmarna" är mellan 01.00-04.00 !



Hänger på dig längre fram när jag trollat till lite fritid !!



Hae't Gött !!



2008-06-12 @ 22:48:42
Postat av: Storm

Snurrigt här nu ! Kommentaren tidigare var till Hasse o Kenneth FRÅN mig !



Go Natt !

2008-06-12 @ 22:54:14
Postat av: Totte

Hasse säger att vi såg något gigantiskt vid Gäsen. Måste vara bussarna han menar som naturisterna hade till husvagnar. Och dom tittade vi på flera gånger.Hasse skulle vara kul om vi 3 kunnat göra Unnån osäker i sommar en natt.Jag du och Kenneth

2008-06-13 @ 00:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0