Nationaldagen är snart till ända

Jahapp....då är nationaldagen snart till ända och den har tillbringats tillsammans med en del fiskegrejor...faktiskt:-) Har gjort tackel..dels till present till min far som fyller år och ska firas imorgon och sedan till måndagen då jag ska ha högstadieelever från Orsaskolan och förevisa mete.

Imorgon lördag hoppas jag få en rapport från herr Storm angående SM individuellt som går i Nyköping från Piren. Hänger lite på om det finns dator på hotellet om inte så kommer en rapport när han kommit hem . Har två stycken från klubben som var med och kvalade förra året och bägge gick vidare till Sm. Hoppas på framgång där och Jörgen har varit nära många gånger nu så det kanske är dags:-)

Såg att jag fått en kommentar om att jag skulle skippa fotbollen och skriva om fisket:-) Well, så kommer det inte att bli....de som läser det jag skriver får allt stå ut med de olika ämnesområdena:-) Gör det här för min egen skull och kommer fortsätta skriva sånt som dyker upp i skallen...på gott och ont;-)

Och hur ska man kunna släppa fotbollen!!?? Nu när det är EM? Finns ju inte en chans! Ska jobba hårt på Italien OCH Zlatan:-)

Nåja, kommer som sagt att bli fiske också då min semester nu har inletts...visserligen bara två ynkliga veckor men ändå skönt med ledigt.
Ska försöka göra en raid uppe i braxvattnet Gäsen och från båt nattfiska upp något toalettlock. Uppmäskningen startar i helgen är det tänkt.

Återkommer snart med lite annat

Kommentarer
Postat av: Geir

Det er bra mr.pink.Skriv om hva du vil och fotball och fiske er ju mitt i blinken for meg.Jag beklager for dårlig rapport fra våres vm-kval men det ble så jævlig stressigt så vi hadde ingen at ta bilder.Lover deg bilder och rapporter utover nu och i alle fall från Horrmund da jag har knust mr,storm

på et grymt braxfiske.he,he,he Ha et så got alle metevenner.

2008-06-07 @ 16:17:53
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Mr Pink

Tackar för det, Geir:-) Låter bra med Horrmundrapport...Tänker att herr S knäpper lite kort också och har tänkt sig att ta nån brax:-) Men jag håller på Norge i Horrmund;-):-) Ha det gott/ Kenneth

Ps: Har inte fått nån rapport ännu av Stormen angående SM i Nyköping...Får se om det kommer under kvällen annars blir det en kort rapport imorgon och förhoppningsvis lite bilder på måndag

2008-06-07 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0