Puuuuuhhh......

Ingen Chianti......ingen pasta.....Jag provar en back to basic uppladdning istället....Kommer käka Nyströmslimpa och hinka Champis:-) möjligen mjölk.........Sen ska jag skrika så grannjävlarna ringer 112, gorma så plattskärmen vibrerar av uppskattning...kommer offra mig hårt och kasta mig på golvet så tiljorna lider och tapeterna ramlar ner.....SKA jobba in VINST!!:-) Foooorrrzzzza AZZZZZUUUUUURRRRRRIIIIIIII!!!!!!!!

Om allt går på skit sväljer jag persiennerna, konverterar till isdans och lider Norénstuket resten av året.......

Nåja, har iaf lastat båten idag och förberett vårt abborrfiske till morgondagen, drar iväg tidig morgon och förhoppningsvis håller väderleken samma klass som idag, var ju riktigt fint idag.  Ska vara hemma i god tid så Brutte hinner välkomna Boråsgästerna välkomna:-) och så vi hinner ladda upp för Zlatanshow imorgon....

Må gudarna vara med Italien ikväll! Så hoppas jag att Cassano får chansen från start idag OCH att han har en bra dag....då tror jag t o m mina s k vänner, Italienhatarna, kommer uppskatta vad de får se:-) Har sett honom i några av hans bästa stunder och det är en otrolig spelare...tyvärr lik mig i psyket;-) Väldigt instabil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0