Ge mig en kropp för fan.....

Fyyyyy faaaaaaaaaaaaaan.....vad trött jag är!!!

Har i veckan lyckats dra på mig smärta i en armbåge, har inte gjort något speciellt....Trodde det skulle ge sig men det har bara blivit värre och besökte läkaren nu direkt när jag kom hem......Tennisarmbåge var den snabba diagnosen!:-( Hon slog i en spruta med cortison så nu hoppas jag att den fan verkar snabbt här!

Har bokat rum och beställt beten som är på väg hit, fan, får till och med låna farsgubbens bil att åka i imorgon till VM kvalet i Lidköping....och så har man så jävla ont att jag inte ens vet om det funkar att lyfta spöt:-(((((((((((
Ska låta cortisonet virvla runt lite innan jag åker bort på garaget och provar lite takeapart få se om det överhuvudtaget fungerar....
Gör det inte det så blir det ett snabbt återbud imorgon och sen halsar jag i mig 4 vinare på stående fot, åker till Brasilien och köper nya kroppsdelar som får skiftas av en gammal nazistläkare i vit/grå rock samtidigt som de spelar Rammstein på en skraltig radio i ett hörn på den källarlokal som transplantationerna äger rum......

Återkommer i ärendet....

Deppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdeppdepp......

Kommentarer
Postat av: The one

Du kan få min kropp :D:D:D

Du får göra vad du vill med den ;):D

2008-05-22 @ 17:56:25
Postat av: Totte

Cortison är inte så jävla bra pröva något annat.Det funkar bara tillfäligt.Kviksilver säjs ju ge evigt liv.Vill inte du pröva så kan ju alltid pröva på D du har ju fått kroppen.

2008-05-22 @ 21:54:34
Postat av: Anonym

Brukar flå kroppar innan jag paketerar dem;-) Och kvicksilver har jag redan provat....lever ju än så fan vet om det inte funkar:-)

2008-05-24 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0