Måndagsledig...

En dag ledigt från Norge och idag var det dags för avgörande match för de omoget tappra Matchmetarna i bowling.....Tänker inte sätta ihop så mycket bokstäver kring det utan säga att vi förlorade:-( Smakade rönnbär men trots allt bara att gratulera motståndarna som spelade riktigt bra, förlustsiffrorna skrevs till 4-6....Kommer inte ihåg mina serier, den första var kass men lyckades vinna ändå, sedan spelade jag 189 och 197.
Vi får glömma skotern som var första pris i år och ladda om de här sargade kropparna och dribbla in en seger nästa år istället:-)
Nu drar man till Norge igen imorgonbitti för kabelskarvning i dagarna tre.....Kommer hem på torsdag för att ramla ner i tandläkarstolen för ett litet upplevelseevent......tror de kallar det rotfyllning....förstår inte riktigt hur jag lyckades boka det?;-) Nåja, är ju bara lite kvar längst in i rotkanalerna nu efter den sista rensningen så förhoppningsvis stapplar jag levande ut från folktandvården.

Har faktiskt idag även hunnit med att knyta tackel till VM-kvalet om två helger i Lidköping:-) Några till ska jag lyckas knåpa ihop nästa helg är det meningen sedan återstår att taktikprogrammera hjärngröten någorlunda.....Har inhöstat en del värdefulla tips av en betongpojke från stan, Bod The Odd;-) En av det här landets bästa metare....även om han såg ut att ha det tungt i Gävle nu i helgen;-)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0