Ord.......

Nyss hemkommen från ytterligare en arbetsvecka i Norge sitter man här och har tagit reda på post och mail...eller åtminstone nästan.
Var upp till herr Storm och hämtade ytterligare påfyllning på fiskematerialsfronten:-) Som sagt...den som har mest grejor när han dör is the winner!:-) Tror jag ligger rätt bra till där faktiskt....Både med grejor och att dö typ....Måste nog försöka dra ner på stress och alla göromål på ett eller annat vis...Kanske alka i sig några vinflaskor kan skapa lite lugn och ro??;-)

Nu över till något helt annat.......

Är jävligt sugen på Ben&Jerry´s glass! Någon som vet närmsta frysdisk med ett innehåll bestående av den?? Finns så jäkla många läckra smaker ju:-) Vill ha!

Visst, kanske borde käka kokta bönstjälkar med hackade lågkaloritomater med tanke på min vågkrossande kroppsvikt...men vafan....:-)

Tänkte helt apropå rekommendera en bok också....Brukar inte rekommendera böcker som jag inte läst själv men i det här fallet gör jag det ändå......
Giles Blunt har diktat ihop en ny bok om sin John Cardinale och allt han skriver är mycket läsvärt så får anta att detsamma gäller denna bok...Heter i alla fall " När du läser detta"...KÖP OCH LÄS! Jag beställer nu!:-)



Ska ju även återkomma i ämnet musikval där jag har två återstående låtar att tillkännage, de som skulle med till en öde ö:-) Skrev ju även att Madonna var en av tre riktigt stora artister....Hmmm, vilka de andra två är?....Ja, i mina ögon så är ju världens största entertainer Robbie Williams! Han fyller verkligen arenorna även om han nu kanske hänfaller lite väl mycket åt UFOforskning:-O Springer visst omkring i LA och besöker diverse obskyra möten/träffar som handlar om ufon....Den tredje är just nu Justin Timberlake, kanske ingen favorit hos mig menmen....:-)
Såg även att Kylie Minogue premiärade häromdagen:-) Hon kan också det här med att bjuda på show, grym artist....Kom igen nu , syrran...erkänn att hon är bra;-)

Nu ska jag träna bowling.....återkommer med mer läsning later on....Landslagen till Em börjar snart tas ut, spänningen är stor och jag säger bara Alessandro delPiero:-)

Kommentarer
Postat av: karro

oj, det var ett långt inlägg XD
trevlig kväll! =)

2008-05-08 @ 20:17:19
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Knogen

Madonna, Justin Timberlake och Kylie Minouge!!! Snart är det väl inte Giles Blunt du rekommenderar, utan hans namne James ;-)

Bjussar på en länk till lite riktig musik ;-) De här käcka gossarna kollade jag in tidigare i år i ett utsålt Nalen i Stockholm. Det svängde värre än Untorpsvägen :-D

Postat av: Hell

Är jävligt sugen på Ben&Jerry´s glass! Någon som vet närmsta frysdisk med ett innehåll .
Svaret på den frågan är: Statoil,Orsa eller Matekonomen,Mora.

2008-05-09 @ 07:11:53
Postat av: Lilja

Tack Hellboy!:-) Två av de frysdiskar jag inte checkat....Kommer snarast att fylla upp min ynkliga lilla frys med några bägare!
Knogen, din lilla smurf;-) James Blunt kommer nog aldrig att snurra på tallriken här hemma....Kylie är en grym artist:-) Går icke att förneka...inte ens för en jazzflöjt som dig;-)

2008-05-09 @ 10:39:40
Postat av: Knogen

Fick i kväll ett nyhetsbrev från Live Nation (f.d. EMA Telstar), där följande stod att läsa:

"I tisdags hade Kylie turnépremiär i Paris och Expressen var på plats och såg showen. &; quot;Grymt snyggt", "Showen är helt fantastisk", "Efter närmare 30 nummer, tre timmar och tio klädbyten står Kylie kvar som en vinnare, som den lilla popikon hon är", skrev Anders Nunstedt.
Den 11 juni kommer Kylie till Globen!"

Jag ser hellre en Clas Yngström i en underdimensionerad leoparddräkt utföra sitt tionde gitarrbyte för kvällen i en svettig, rökig blueslokal ;-)

But hey! Thats me! ;-)

2008-05-10 @ 01:17:43
Postat av: Lilja

Haha:-) Knogen, uppskattar dina ord:-)!

2008-05-10 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0