Bowlingdag igen

Landade hemma för en stund sedan efter en resa fram och tillbaka till Malung. Siljan Bk:s eminenta lag spelade match mot Skinnarna och gjorde det bra. Segersiffrorna skrevs till 13-7 och vi fick ihop en bra poäng på drygt 5800.
Jocke bäst på 800 och en toppserie på 268:-)
Rickard glänste i sina två reservserier med 230 och 190 drygt, riktigt bra spelat av the youngsters.

Själv glänste man inte så värst, spelade som en analklådig(?) babian...minus analklådan då.....Fick ihop 696 och ikväll skär jag mig själv snygg......Fast måste vara pigg imorgon igen då det bär iväg till Falun för ny match:-) Samma gäng minus en välspelande Robin, tror vi kör utan reservspelare imorgon som det lät.

Hann hem och kolla lite på Bolton-Liverpool iaf och två flådiga mål fick man se, bägge av Pool....Nice.

Nu ska jag drilla ihop några blandcd så pojkarna har nåt att göra i bilen imorgon, de vill ju gärna ha lite gissningstävlingar så det kan man ju ordna:-)

Börjar bli dags för käk också....Kantarellsås med stekta njurvingar....utskuret från grannens katt....Säg inget

Kommentarer
Postat av: Knogen

Pinkie>

"spelade som en analklådig(?) babian...minus analklådan då....."



Hm. Du spelade alltså som en babian, rätt och slätt? Blev inte det där med analklådig lite överflödigt då? :-D



Avsaknaden av ordet hade ju däremot inte skänkt beskrivningen av situationen samma misärpoetiska touch förstås ;-)

2008-11-15 @ 18:51:11
Postat av: Mr Pink

Mitt mellannamn är överflödig....:-)

2008-11-15 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0