Coolio

Vackert som en spröd tår nerför en fårad kind.........tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Knogen

Mmm, Pachelbels Kanon i D-dur är verkligen ett sanslöst vackert stycke. Men vad är det för babblande i låten? ;-)

Postat av: Catwoman

Sanslöst vackert tycker jag också...om jag bara hörde vad karljäveln sjöng!



Har förresten varit på shopping idag, vilken kick! Lite folk, inga köer och hittade den perfekta julklappen till Mr Pink! Julen är räddad! Näää, jag kanske behåller den för mig själv...tror jag.



Är det inte dax för lite julstämning på denna blogg snart? Kanske historien om de tio små tomtenissarna?

2008-11-21 @ 19:11:53
Postat av: Knogen

Catwoman>

Sjöng? :-D

2008-11-21 @ 19:19:03
Postat av: Mr Pink

Knogen, helt rätt:-) men babblet är en tilltalande effekt:-)

Catwoman, perfekt julklapp låter nice:-)Inget behållande själv, för bövelen!

Julstämning ja....Ska nog ge er julstämning;-)

2008-11-21 @ 19:20:11
Postat av: Knogen

"Julstämning ja....Ska nog ge er julstämning;-)"



Av någon konstig, skruvad och skräckblandad förväntan ser jag fram emot det ;-)

2008-11-21 @ 19:26:29
Postat av: Catwoman

Knogen,du har rätt, sjöng är fel ord. Skulden är helt och hållet Inycons chardonnay 2007:s fel, inte mitt.



Och Mr Pink... jag ser också fram emot nåt nytt i ämnet julstämning och kom då inte dragande med några äckliga och hårresande beskrivningar i din version av ämnet! Hitta på nåt nytt, vi behöver det!!!! Jag vet att du kan! Kram.



Och här sitter vi alla vid datorn??? Que??? Läs en bok för f-n!

2008-11-21 @ 20:09:59
Postat av: Catwoman

Rekommenderar då boken "Hundra år av ensamhet" av Gabriel Garcia Márcuez. Ensam, så ensam... Eller så vet jag vem som tar hem segern i Mr Pinks favoritpåhoppade tvprogram, ja, Maltas boy, Kevin, såklart! Sjunger sååå bra, men ser ut som han platsar i facket för heltäckningsmattor,oops! Får man säga så? Varför ska utseende ha någon betydelse? Det är den viktiga frågan, dömer vi personen efter utseende eller ...

2008-11-21 @ 21:24:09
Postat av: Mr Pink

Nytt i ämnet julstämning?...Nåja, är stelbent och en lätt innehållsdistorsion är allt jag är förmögen till;-)

Kevin i Idol är en färdig artist...okey, erkänner att jag kollar ibland:-)Men heltäckningsmatta?:-)

2008-11-21 @ 21:41:34
Postat av: Knogen

Catwoman>

Ah, ja det är ju ett allmänt känt fenomen att vin får rapparen att sjunga ;-D Vin får nog allt att sjunga faktiskt. Till och med makaroner och falukorv :-)



Mr Pink>

"okey, erkänner att jag kollar ibland"



Et tu Pinkie!!! Allena står man kvar på barrikaderna och skanderar ut sin Idolvägran. Nu är det jag mot resten av världen ;-)

2008-11-22 @ 00:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0